ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home insurance tips

Branding: Πώς θα γίνεις ο σύμβουλος που θέλει ο πελάτης

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
07/06/2023
in insurance tips
A A
Branding: Πώς θα γίνεις ο σύμβουλος που θέλει ο πελάτης
Share on Facebook

Στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες το branding είναι ο πρωταρχικός τρόπος για να προσελκύσετε ιδανικούς πελάτες. Είναι η αποτύπωση της μοναδικής σας ταυτότητας για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των ανθρώπων με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε.

Της  Sandy Schussel*

Η επωνυμία, ωστόσο, δεν είναι μόνο να έχετε ένα πιασάρικο όνομα ή σλόγκαν σχετικά με το πώς διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας. Έχει να κάνει με το πώς οι ιδανικοί πελάτες ή οι υποψήφιοι πελάτες θα δουν ότι αυτό που προσφέρετε είναι ακριβώς η λύση που αναζητούσαν.

Εάν λόγου χάρη συναντήσετε κάποιον και του πείτε ότι είστε χρηματοοικονομικός σύμβουλος που συνεργάζεται με επαγγελματίες γιατρούς για να τους βοηθήσει να αποφύγουν τους φόρους κατά τη συνταξιοδότηση, τότε αξιοποιείτε το άμεσο μάρκετινγκ. Μιλάτε για την επωνυμία σας σε κάποιον που δεν το γνωρίζει.

Διαβάστε Επίσης

Έχω ομαδικό πρόγραμμα υγείας, χρειάζομαι συμπληρωματική κάλυψη;

Ασφάλιση κατοικίας: Tips που πρέπει να γνωρίζουμε

May 2, 2025 - Updated on May 4, 2025
Λάθος καύσιμο στο αυτοκίνητο; Πώς να το αντιμετωπίσουμε!

Λάθος καύσιμο στο αυτοκίνητο; Πώς να το αντιμετωπίσουμε!

Aug 29, 2024

Εάν ένας άγνωστος σας συναντήσει και σας πει: “Μου είπαν ότι είστε ο σύμβουλος που πρέπει να δω αν είμαι επαγγελματίας ιατρός”, τότε έχετε κάνει με επιτυχία το Branding για την επιχείρησή σας.

Προσδιορίστε έναν ιδανικό πελάτη, αγορά-στόχο ή εξειδικευμένη θέση. Με ποιον θέλετε περισσότερο να συνεργαστείτε; Θα έχετε μεγαλύτερη επιτυχία εάν γίνετε ειδικός στις ανάγκες μιας στενής αγοράς-στόχου, όπως κυβερνητικοί υπάλληλοι, νέοι γονείς – νεογέννητα, οικογένειες, επιχειρηματίες, εργολάβοι, δάσκαλοι, συνταξιούχοι και ούτω καθεξής. Εστιάστε σε έναν στόχο αντί να σκορπίσετε τις προσπάθειες και την ενέργειά σας.

Προσδιορίστε μια βασική ανάγκη που έχουν συχνά οι ιδανικοί πελάτες σας για την οποία μπορείτε να τους βοηθήσετε. Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα ή τα όνειρά τους; Μπορεί να έχουν πολλά αλλά ξεκινήστε εστιάζοντας σε ένα. Μερικές φορές η βασική ανάγκη δημιουργεί τον στόχο. Εάν παρέχετε προγράμματα για εργαζόμενους ή τον προγραμματισμό κολεγίου για τα παιδιά, η αγορά σας έχει καθοριστεί για εσάς.

Σχεδιάστε τις μοναδικές σας λύσεις. Γιατί αυτοί οι άνθρωποι με αυτή την ανάγκη να επιλέξουν εσάς να συνεργαστείτε; Γιατί όχι τους ανταγωνιστές σας; Τι είναι μοναδικό σε εσάς; Το να έχεις μια ειδικότητα και να είσαι ειδικός σε αυτήν θα σε κάνει πιο ελκυστικό. Το να γνωρίζετε γιατί συνεργάζεστε με αυτόν τον ιδανικό πελάτη για αυτήν την επιθυμία ή ανάγκη μπορεί να είναι συναρπαστικό. Και το πώς παρέχετε τις υπηρεσίες σας μπορεί επίσης να σας κάνει μοναδικούς.
Στους “The 22 Immutable Laws of Marketing”, οι Al Ries και Jack Trout έγραψαν: “Αν μπορείς, γίνε πρώτος. Εάν δεν μπορείτε να είστε πρώτοι [σε μια υπάρχουσα κατηγορία για έναν συγκεκριμένο πελάτη], δημιουργήστε μια νέα κατηγορία στην οποία μπορείτε να είστε πρώτοι.”

*Η Sandy Schussel είναι performance acceleration coach, που συνεργάζεται με οικονομικούς συμβούλους για περισσότερα από 20 χρόνια, βοηθώντας τους να περάσουν σε υψηλότερα επίπεδα παραγωγής.

Πηγή: MDRT

Tags: insurance tips
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Πώς θα κάνετε την αναζήτηση
insurance tips

Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Πώς θα κάνετε την αναζήτηση

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2024
Tι να ελέγχεις στο αυτοκίνητό σου πριν από ένα road trip
insurance tips

Tι να ελέγχεις στο αυτοκίνητό σου πριν από ένα road trip

by Insurancedaily.gr contributor
Dec 18, 2023
Ασφάλιση κατοικίας & μείωση στον ΕΝΦΙΑ: Όσα πρέπει να ξέρουμε
insurance tips

Ασφάλιση κατοικίας & μείωση στον ΕΝΦΙΑ: Όσα πρέπει να ξέρουμε

by Insurancedaily.gr contributor
Nov 28, 2023
Ασφαλές σπίτι για ασφαλείς διακοπές
insurance tips

Ασφαλές σπίτι για ασφαλείς διακοπές

by Insurancedaily.gr contributor
Aug 8, 2023
Ταξιδιωτική ασφάλιση: Τι καλύπτει για τις φωτιές στην Ελλάδα
insurance tips

Ταξιδιωτική ασφάλιση: Τι καλύπτει για τις φωτιές στην Ελλάδα

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 25, 2023
Ασφαλίζονται οι προϋπάρχουσες ασθένειες; Τι πρέπει να ξέρετε
insurance tips

Ασφαλίζονται οι προϋπάρχουσες ασθένειες; Τι πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 22, 2023 - Updated on Jul 24, 2023
Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών. Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;
insurance tips

Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών. Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 17, 2023
eshop development by snapium
insurance tips

Δημιουργία Eshop σε προνομιακές τιμές από τη Snapium Product Photography

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 12, 2023 - Updated on Aug 30, 2023
Ασφάλιση κλοπής μηχανής: Ποιες εταιρείες την καλύπτουν;
insurance tips

Ασφάλιση κλοπής μηχανής: Ποιες εταιρείες την καλύπτουν;

by Insurancedaily.gr contributor
Jun 22, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ